Wednesday, July 29, 2015

TESTIMONI PELANGGAN KAMI - MOHAN A/L RAMASAMY

MOHAN A/L RAMASAMY
PUCHONG

Pada akhir bulan disember setelah menerima surat dari KNM Consulting Services, memberitahu akan tindakan kebankrapan yang telah diambil terhadap saya oleh Capital Mall untuk jumlah sebanyak RM 56,000. Saya telah pergi ke KNM Consulting Services dan mereka telah memberi taklimat yang bagus dan saya telah mengambil keputusan untuk melantik mereka untuk meyelesaikan masalah saya.

Pihak KNM telah menjalankan siasatan dan berbincang dengan Capital Mall. KNM berjaya mengurangkan daripada RM56,000 kepada RM40,000. Kemudian saya telah membuat bayaran dengan pihak Capital Mall dan Capital Mall telah menarik balik tindakan kebankrapan terhadap saya. Terima kasih KNM. Fee yang saya bayar pada KNM berbaloi.

Hari ini saya bebas daripada tindakan kebankrapan dan semua ini bermula daripada menerima surat pemberitahuan daripada KNM. Saya mengucapkan terima kasih kepada KNM dan mensyorkan mereka-mereka yang mempunyai masalah yang sama berjumpa dengan pihak KNM.

Jangan ambil mudah apabila menerima surat dari KNM. KNM mahu menolong tuan-tuan. Sila dapatkan bantuan daripada pihak KNM jika anda ada masalah seperti saya.

Terima kasih KNM

SAYA SEKARANG MENJALANI HIDUP YANG NORMAL TANPA MUFLIS

Artikel menarik :

Pihak Pemaju Dan Pihak Perbankan Komplot Tipu Pembeli

The Islamic Banking Deceit - Dato' Abdul Manap

Islamikkah Perbankan Islam?

Uzar Vs Bank Negara

No comments:

Post a Comment