Wednesday, July 29, 2015

TESTIMONI PELANGGAN KAMI - CHAN WEI LIANG

CHAN WEI LIANG
DANAU KOTA KL

Setelah menerima surat dari KNM Consulting Services, saya Chan Wei Liang telah pergi ke KNM Consulting Services pada pertengahan 13 januari 2015 kerana saya sedang dibankrapkan oleh pihak Affin Bank Berhad untuk satu pinjaman kad kredit berjumlah RM 47,000.00.

Saya telah melantik KNM untuk membantu saya menyelesaikan masalah ini. Pihak KNM telah dengan gigihnya telah membuat penyiasatan dan kemudian telah berbincang dengan pihak bank. Pihak KNM telah berjaya mengurangkan tuntutan daripada 47,000 kepada 23,000. Saya telah jimat RM 24,000. KNM dapat berbuat demikian kerana penyiasatan yang telah KNM lakukan.
Saya telah membayar pihak bank RM 23,000 dan pihak bank telah membatalkan kesemua tindakan atas saya.

Saya teramat terima kasih kepada KNM kerana telah menghantar surat kepada saya dan berusaha mencari penyelesaian terbaik kepada saya. Saya yakin KNM juga boleh menolong orang lain seperti saya.

Terima kasih KNM

KNM BOLEH MEMBANTU ANDA DALAM PELBAGAI MASALAH


Artikel menarik:



No comments:

Post a Comment